about ME..!

My photo
Prince OF wales, Malaysia
I'm mizz sue,a simple gurl...for me..be ourself,happy with ourlife with do what we want to do..don't thinking what people want to say..that important i'm happy with my life..:-)

Friday, December 23, 2011

Dulu ber3 sekarang sorang

ermm..tengok pada entry kali ni cm sedih ja kan..cam bosan pun da tajuk entry..tapi itu akan kawe rungkaikan deh..masih ingat lagi tak pada entry hok kawe story pasal my bff..apa???..tak ingat..cer..cer..demo cek mula..hehe (muka poyos..)

ha..cuba tengok pic ni


dulu ber3..sekarang nak story la ni..sob..sob..sekarang hanya kawe ja yang tinggal..haha..nak tau ker..ok..

Story nya..dua my fwen kawe ni doh pon jadi hok ore...kawe pon hok ore gak..tapi jom tengok pic di bawah....

taaaadaaaaaa....

Ni la antara pic kawin my bff is mizz eira..



 Yang di bawah ni pic disebelah pihak Lelaki..pape pon taniah my fwen..hope u kamu akan jadi isteri dan juga ibu yang solehah dan taat..



continue...

yang ni plak second bff..mizz eida..baru jadi tunangan orang..so be a good person..sorry tak dapat nak attend sebab da hal yang tak dapat di elakkan..

nanti kawin insyaallah sampai la ek..hehe



and the last..no continue sbb my part belum da lagi la..kena tunggu ek..tak pe2 bagi kengkawan dulu kan..nanti time kita lg meriah..hehe (gatal...siiiooot)..sp tentu korang dah paham apa yg dimaksudkan dengan entry kali ni kan..kan..

k lah..dah penat berpopet-popet..kat sini..kita jumpa di next entry ye..BYEEEEEE

Thursday, December 22, 2011

Lambatnya Tahun Baru

hye..hye sume..assalamualaikum..

erm..nampak nya kena kembali jugak haku menerjah ke blog..sebelum ni bukan main poyos nak coming back..padahal hampeh..bukan pe..tak sabar rasanya teman nak berstory kat blog ni..cewahhh...cm la byk sangat story kaaan...motippps..(muka tembok..)

tak de motippp pon..cuma rasa macam da something story that need to share wwith uolzz..so that why la..tak sabor2 teman nak mengomel..hehe, back to the  story la kan..memandangkan aku tengah berbahagia dengan someone..so lets see the video that i want to show as below..:


however..amacam..soooooo sweeettttt..(gedik..gediksss..ckit ) alangkah indahnya  jika haku berada in di tempatnya...memang tak menolak, confirm setuju..haha..kan..kan..btul tak, memang golongan hawa  setuju..so kepada kaum adam, uolzzz can be try..btw.. I dah pon dapat..hehe i'm juz to showing for uolzzz..

Monday, December 12, 2011

coming back

hehe..cam pelik ja kan tajuk..sebenarya tak tau nak story pe?.nak ilang kan boring katakan..malam2 cm gini..so buat masa skrg ni tak dapat nak berblogger..tggu la erk..i'm coming back for next year..wahhh..nampak sangatkan tak sabar untuk masuk tahun depan..hehe

bukan pe..dah prepare azam..hehe tapi azam yg sebelum2 ni pon da gak yang tak tertunai..(malunya...)

see u..next year 2012

Monday, December 05, 2011

KemBaLi MenerJah..

Hye..assalamualaikum warga blogger..

rindunya..dah lama rasanya tak meninjau blog ku..rindu nak bercoret..berpopet2..kat sini..sebenarnya banyak story yg nak di update dalam ni..btw..masa yg sangat firt sekarang..maklumlah ujung tahun banyak benda yang perlu diselesaikan..hanya tinggal beberapa minggu aja lg dah nak masuk tahun baru..2012..ermm..pa azam tahun baru erkk..hehe..

ok la..tak dapat nak coret panjang..so see u all next time k..

Sunday, September 04, 2011

Mood Raya..2011

Assalamualaikum...
Kembali lagi menerjah blog kesayangku..tempat meluahkan segala coretan dan isi hati..hehe..hari ni dah genap hari ke-6 kita menyambut aidilfitri..sedar tak sedar..cuti dah habis..waaaa..kena bezy kembali dengan kerja..waduh..malas-malas je rasa..mood raya masih ada..haha..
Sebut tentang raya ni..macam mana bagi korang ?..hope semua ok la erk..bagi aku tahun  ni biasa aje tapi best dari tahun lepas la..dalam moody ada kerisauan..tetapi hadirnya kegembiraan dengan kehadiran rakan-rakan lama buat aku rasa happy... Dapat dilupakan seketika masalah dan kesedihan hati..(huhu..tak dapat nak story lebih lanjut..)..
Memang tak sempat nak pergi beraya rumah dan memangdangkan kesihatan diri tak begitu mengizinkan dan undangan sahabatku tak dapat dihadiri..sebelum terlupa..aku ingin mohon maap kepada bff ku..`maap ye cik mun, cik nana n cik nurul...tahun ni tak dapat nak beraya bersama..huhu ( muke moody..)

And to all my fwen old school semetrik, mmu and mambm..yang sudi datang beraya ke rumah..memang rindu korang..and to old ex-bf thanks ye..sebab sudi bantu and datang melawat saya.. miz korang sume...





Thursday, September 01, 2011

cayok..cayok

dah lama betul tak tgk blog ni..bukan pe sekarang bezy juga la..Hehe..aku nak buat yang terbaik ..untuk dapatkan kepercayaan projek sebuah rumah..ala juz 4 time je..rasanya design yang owner tu inginkan.. tak la susah..simple..but aku tak boleh sia2kan peluang ni..walaupon simple tapi kena buat yang terbaik..untuk dapat kepercayaan..hasil kerja mesti memuaskanhati..betul tak..hehe..GOOD LUCK FOR ME....:-)

Sunday, August 21, 2011

Tak BerhenTi BerHaRap

Ya Allah..permudahkanlah jalan ku untuk sembuh kembali dan menjadi seperti sediakala..Engkau berikanlah aku kesihatan yang baik..Aku sangat berharap dan berharap agar aku dapat jalani kehidupanku seperti dahulu..Sudah sekian lama aku menanggungnya..aku tidak dapat bertahan lagi..semakin hari semakin teruk ..Kesakitan yang benar2 menguji kesabaranku..aku tak dapat lagi nak menahannya secara diam..Ya Allah bantulah hambamu ini..Amin.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...