about ME..!

My photo
Prince OF wales, Malaysia
I'm mizz sue,a simple gurl...for me..be ourself,happy with ourlife with do what we want to do..don't thinking what people want to say..that important i'm happy with my life..:-)

Sunday, June 26, 2011

Green Latern..waaa besstt..

huhu...bosan betul aku hari ni..tak tau nak buat pa..so aku pon hupdate entry..kebetulan my ehem-ehem tak mesej so dapat gak la satu yang menyatakan..cm ni bunyi nya..`su..ang dok buat pa..nak join dak tengok wayang'..haha lepas tu laju jer aku membalas jawab `JOIN'..

nasib baik da kawan yang dapat memahmi dan dapat rasakan aku tengah bosan gila tahap terlampau..hehe, dah lama gak la aku tak buang masa kat luar..bila dah da peluang..pa lagi on ja la..hehe

seperti yang dijanjikan, haku dn kengkawan pergui ke Jaya Jusco..tapi malangnya tak de movie yang best..so kitorang move ke Pacific..nasib baik ok..kalau tak kecewa gak haku..kitorg pilih untuk tengok citer Green Latern..memang best, tak bosan..cuma ending die je prob ckit..tau la da sambungan..kena tggu tu..

Movie ni kisah tentang dunia manusia dan alien..jauh berbenor pemikiran orang putih ni kan..bila la filem malaysia nak maju cm tu..hehe yang dibintangi oleh Ryan Reynolds,Blake Lively, Peter Sarsgaard..dan diarah oleh Martin Campbell.. memang tak rugi la..so kepada korang2..leh la tengok citer ni..tak rugi..

Cuma da satu kata2 yang buat aku fkir semula `Keazaman dapat mengatasi Ketakutan,dengan adanya keyakinkan dapat mengatasi kelemahan'..so fikir la dan selamat beramal..hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...