about ME..!

My photo
Prince OF wales, Malaysia
I'm mizz sue,a simple gurl...for me..be ourself,happy with ourlife with do what we want to do..don't thinking what people want to say..that important i'm happy with my life..:-)

Tuesday, July 19, 2011

Ehem..ehem...teringinya J.Co ..

ehem..ehem...kenapa miz timid?..hehe. nak kata sakit tekak kew..ishhhh.mana ada, i'm ok, sihat alhamdulillah..
bukan apa..aku nak story ni..J.Co that my favourite place..you know y?


Sebelum tu kena la bg pengenalan dulu kan..J.Co??..mesti da yang dah tau..dan mungkin tidak..J.Co salah satu francais yang top juga la..nak tau sebab ape..sebab tempat lepak aku..haha, J.Co Coffee and Donut..sesape penggemar coffee an donut mesti tau kan (yeahh that my favourite..i like it). cer .cube..angkatttt...tangan la jangan kaki..aishhh..kurang sopan tu..hahaaa..

back to the story..J.Co ni lebih kurang cam Big Apple..tau kann..famous gak tu..favourite aku juga..tap J.Co paling aku suka..selalu pergi ngan frenz..best lepak situ..tepi pantai ag..besttttnye..nak..nak..kena pergi juga sebelum berpose..huhuhuuu...

Di J.Co ni bukan ada coffee and donut aje..yang bestnya sebab da aiskrim..memang aku sorang yang gila aiskrim tau..sekali pergi mesti aku ambik yang paling besar..baru puas..sebab aiskrim dia aiskrim yougart..urmmm..!!!











ni la favourite aku..J.Co aiskrim..memang best la..kalau tak caya leh cuba..hehe..so Jom Ke J.Co Donut & Coffee..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...