about ME..!

My photo
Prince OF wales, Malaysia
I'm mizz sue,a simple gurl...for me..be ourself,happy with ourlife with do what we want to do..don't thinking what people want to say..that important i'm happy with my life..:-)

Saturday, May 28, 2011

aduhaiiiii....

gud nite..gud nite..to u olzz..hehe..bosan gile malam ni..nak tengok tv..tak der citer yang bez juz tadi layan af la..tu pon boleh la..kalau setakat nak layan..nak buat entry..tak de mood nak story..so apa yang patut aku buat ha..

erm..continue pasal entry sebelum ni..cam mana erk..nak cari life yang betul-betul life..ermm..sebenarnya aku sendiri pon tak paham apa yang aku nak cari sebenarnya..banyak persoalan yang perlu aku cari jawapan..tapi masih belum jumpa..banyak betul prob aku sekarang..macam mana nak setle pon aku tak tau..boleh dikatakan semuanya aku perlu setlekan..life aku memang tak boleh lari dari masalah..sampai bila kau nak macam ni pon aku tak tau..sampaikan frenz sek aku dulu..penah cakap..aku ni still cam dulu..tak abis2 dengan masalah..

apa yang patut aku cakap..??aku sendiri pon tak tau..aku sendiri pon tak paham diri aku sendiri..dah tu macam mana orang lain nak paham..ermmm..bila di fikirkan  balik..memang bosan..macam tak de life..nak lakukan sesuatu kena pikir benda yang lebih penting lagi..sampai bila nak macam ni pon aku tak tau la..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...