about ME..!

My photo
Prince OF wales, Malaysia
I'm mizz sue,a simple gurl...for me..be ourself,happy with ourlife with do what we want to do..don't thinking what people want to say..that important i'm happy with my life..:-)

Saturday, August 20, 2011

BUAT INSAN TERSAYANG

NUKILAN 16/08/2011
Sampai bilakah aku harus aku begini menunggu kasih yang tak pasti
Ku takut suatu hari nanti bila orang dah benci,
Aku menangis seorang diri, Sampai bilapun kerinduan ini hanya untuk mu
Tidakkan hilang kasih yang aku genggam, kerana ku ingin kamu
Janji-janji ku dulu bukanlah janji palsu
Dan aku tak pernah curang kepadamu..
Aku sentiasa bersabar dan bersabar menantimu
Aku berjanji  akan menanti dengan penuh kesabaran..
Sayangnya  ku kepadamu,Hanyalah Tuhan sahaja tahu.
Dan hati ini sering berkata hanyalah engkau insan yang tersayang
Janganlah kau pergi lagi dariku, tak ingin ku menangis keranamu
Lama sudah hati ini terseksa, puas sudah ku berendam air mata.
Aku tak inginkan kebendaan, hanya yang ku inginkan hanyalah
 Kebahagian..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...