about ME..!

My photo
Prince OF wales, Malaysia
I'm mizz sue,a simple gurl...for me..be ourself,happy with ourlife with do what we want to do..don't thinking what people want to say..that important i'm happy with my life..:-)

Saturday, August 20, 2011

Sekali Lagi Dalam Diary


Sekali lagi keperitan dan kebodohan aku memakan diri sendiri
Kata-kata aku tan pa niat dan maksud telah di salah erti..
Bagaimana harus aku hadapi..
Sedangkan peristiwa lama masih mnyelubungi diri..
Harapan aku begitu tinggi..agar peristiwa lama tak berulang kembali
Tapi sukar untuk aku terima lagi..
peristiwa lama kini menghantui diri..
mungkin kesilapan dari diriku snediri..
tanpa aku sedari kata-kata  dan maksud ku sukar difahami..
orang yang ku sayangi kini pergi..
bagaimana harus aku tempuhi..
sedangkan diri tak betul lagi..
Ya Rabbi aku tak ingin hadapinya lagi..
Aku akan sentiasa menanti orang yang ku
Benar-benar kasihi dan sayangi
Hadirnya dalam diriku..
Untuk peluang terakhir buat diriku..
SEKALI LAGI......AMIN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...