about ME..!

My photo
Prince OF wales, Malaysia
I'm mizz sue,a simple gurl...for me..be ourself,happy with ourlife with do what we want to do..don't thinking what people want to say..that important i'm happy with my life..:-)

Sunday, August 21, 2011

TabaHkaN lah Hatiku

Ya Allah cukuplah untuk sekian kali bagiku untuk terima ujian yang begitu mencabar..sesungguhnya aku seorang hamba yang lemah..yang memerlukan pimpinan dan kekuatan dalam melayari kehidupan ku ini..walaupun aku redha dengan ketentuanMu..namun aku tidak mampu untuk membohongi diriku..aku memerlukan seorang yang memahami dan juga pendorong bagiku untuk hadapi ujian yang aku lalui..
Aku tidak mampu untuk lalui sendirian..aku tiada tempat untuk meluahkan..aku tiada tempat untuk mengadu..hanya padaMu ya Allah..Begitu besar dan ujian demi ujian yang aku terima..kekadangan membuat fikiran kumenjadi tidak waras..aku tak dapat berfikir sedangkan fikiran ku bercampur berbagai masalah..
Aku hanya mampu tersenyum, hanya mampu untuk menutupi kesedihan yang menyelubungi diriku..Aku cuba untuk menjadi tabah..aku cuba agar air mata aku tidak menitis kesedihan..biarpun tanpa aku sedari..aku akan cuba menyembunyikan kesakitan dan kesedihan yang aku alami..biar aku menderita asalkan orang  sekeliling ku bahagia..aku sanggup berkoban demi kebahagiaan orang lain..tapi…
Aku tidak sanggup hatiku disakiti dan perasaanku dipermain..Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim..engkau pimpinlah hambamu ini..Jauhkanlah diri hambu ini dari melakukan kesilapan..Ya Allah Ya Rabbi..engkau berikanlah hambamu ini kesihatan yang baik..Engkau pulihkanlah diriku dari kesakitan penyakit yang aku alami..Sesungguhnya hamba ingin pulih seperti sediakala..
Hamba ingin mencari kebahagian diri..ketenangan diri..hamba tak ingin bercinta lagi..tapi hanya menanti dan menanti kedatanganya di sisi..Amin…
``Ya Allah ..Jika dia diciptakan untukku, Engkau satukan hati kami..kuatkanlah cinta dan kasih sayang antara kami, kuatkan diri kami dalam menghadapi ujianMu dan engkau restuilah perhubungan kami,Jika dia bukan diciptakan untuk diriku..jauhkanlah diri perasaan antara kami”…amin Ya Robb

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...