about ME..!

My photo
Prince OF wales, Malaysia
I'm mizz sue,a simple gurl...for me..be ourself,happy with ourlife with do what we want to do..don't thinking what people want to say..that important i'm happy with my life..:-)

Saturday, August 20, 2011

Mengharap Pada Yang Tak Pasti

NUKILAN 17/08/2011
Sampai bila aku harus begini ..perlukah aku mengharap pada suatu yang belum aku temui lagi..
Keadaan yang belum aku pasti jawapannya..
Adakah aku masih perlu menharap..
Adakah aku ingin sekali lagi dilukai..
Adakah aku masih bersendirian..
Adakah aku perlu lakukan seperti yang aku biasa lakukan..
Adakah aku akan diterima..
Adakah kedatangan aku diperlukan..
Adakah kehadiran aku dihargai..
Adakah kewujudan diriku disedari..
Adakah aku masih belum mengerti..
Adakah aku masih bertepuk sebelah tangan..
Adakah perasaanku hanya untuk dipermainkan..
Adakah aku layak untuk seseorang..
Adakah aku hanya untuk kepentingan..
Adakah diriku perlu hipokrit..
Adakah aku perlu jujur..
Semua persoalan yang wujud..sukar untuk aku temui jawapanya..hanya kebahagian, ketenangan dan kegembiraan yang aku cari..
Tapi apa yang aku perolehi..kelukaan dihati yang buat aku jadi lebih berhati-hati..harapan aku agar ia berakhir suatu hari nanti..aku tak ingin laluinya lagi..cukup..cukup..
Cukuplah..untuk sekian kalinya..aku tak  inginkan keadaan seperti itu lagi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...